וואצאפ עם בוס בית תוכנה
ווצאפ
יצירת קשר עם בוס בית תוכנה
צור קשר
תמיכה ושירות של בית תוכנה
תמיכה

מהפכה בלוגיסטיקה: ההשפעה של מערכות ניהול משלוחים מתקדמות

מהפכה בלוגיסטיקה: ההשפעה של מערכות ניהול משלוחים מתקדמות
מהפכה בלוגיסטיקה: ההשפעה של מערכות ניהול משלוחים מתקדמות

מערכת לניהול משלוחים היא מערכת חכמה ומתקדמת מסוגה המותאמת כיום למספר הולך וגדל של עסקים העושים שימוש יומיומי/תקופתי בשירות משלוחים. מערכת זו, מהווה מהפכה של ממש בשרשרת האספקה של מוצרים ושירותים שונים והיא מייעלת את תהליך העבודה משלב ביצוע ההזמנה והרכישה של לקוחות הקצה ועד לרגע בו המוצר/שירות מגיע לבית הלקוח או לכל יעד מתבקש אחר.

מה חשוב לדעת על מערכות לניהול משלוחים?

מערכות לניהול משלוחים הן הגדרה כוללת למערכות ניהול שונות באמצעותן ניתן לייעל ולמנף את שרשרת האספקה של מוצרים ושירותים שונים המסופקים על ידי בית העסק במסגרת שירות משלוחים. מערכות אלו, ניתנות להטמעה בכל ארגון, חברה ועסקים בסדרי גודל שונים והם משנים מקצה לקצה את האופן בו ניתן לנהל את המשלוח משלב המכירה ועד הגעתו ליעד.

בדומה למערכות ניהול אחרת לעסק, גם מערכת לניהול משלוחים ניתנת להטמעה באמצעות מערכות מבוססות ענן, דבר המוזיל במידה ניכרת את עלויות ההקמה וההתקנה של המערכת ולמעשה מאפשר לכל בית עסק לעשות שימוש במערכת המותאמת לצרכיו העסקיים.

תכונות עיקריות של מערכת לניהול משלוחים

בכל מערכת לניהול משלוחים תוכלו למצוא מספר פיצ'רים המייעלים את תהליך המשלוח לאורך כל שרשרת האספקה, בהתאם לתכונות העיקריות הבאות:

  • הוצאת משלוח ישירות מהקופה הרושמת של בית העסק תוך עדכון מידי של פרטי המשלוח בתוך המערכת ובמערכת לניהול מלאי
  • סידור וייעול של מסלול המשלוח בהתאם לנקודת המוצא והיעד
  • התממשקות של המערכת עם אפליקציית משלוחן המסייעת לשליח להגיע אל היעד בדרך המהירה ביותר בכל רגע נתון בהתאם לעומסי התנועה וכדומה
  • חיבור עם מערכות שילוח חיצוניות לצרכי מעקב ובקרה אחר פריטי המשלוח

חשוב לדעת: העובדה שכל מערכת לניהול משלוחים יודעת להתממשק למערכות ניהול נוספות, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של פונקציות בכל הנוגע לתפעול מערך המשלוחים, ביניהן, פונקציה להוצאת חשבונית ברגע ביצוע ההזמנה.

מערכת לניהול משלוחים שעושה טוב לניהול קשרי הלקוחות שלכם

השימוש במערכות לניהול משלוחים, מאפשר לכל בית עסק לייעל את רמת ניהול קשרי הלקוחות שלו באמצעות שירות מיטבי לכל לקוח המסתייע בשירות המשלוחים. במקביל, המערכת יודעת לנתח את נתוני העסקאות המיושמות במסגרת משלוחים לבית הלקוח ובתוך כך מאפשרת לכם למצוא דרכים שונות להגדלת הרווחיות.

כיצד המערכת יודעת להקטין לכם בעלויות התפעול?

בדומה לכל מערכת ניהול אחרת, גם מערכות לניהול משלוחים נועדו בין היתר לצרכי ייעול מערך התפעול והקטנת ההוצאות השוטפות של מערך המשלוחים עצמו. הקטנת עלויות התפעול יכולה לבוא לידי ביטוי במספר דרכים שונות, ביניהן: אופטימיזציה של מסלול המשלוח בכל רגע נתון בהתאם לפרמטרים שונים כגון: עומסי תנועה בזמן אמת, תכנון מסלול וכדומה. באופן זה, המשלוחן מקבל נתונים מדויקים לצרכי שילוח יעיל ומהיר ככל האפשר ובכך נחסך זמן נסיעה שהוא שווה ערך לדלק.

מערכות ניהול משלוחים בענן

הטמעה של מערכת לניהול משלוחים מתאפשרת בין היתר באמצעות מערכות ניהול מבוססות ענן, המאפשרות גם לעסקים קטנים ובינוניים להסתייע במערכות המתקדמות לניהול משלוחים מבלי להידרש להוצאות גבוהות של רכישת חומרה ותוכנה. מערכת לניהול משלוחים בענן מאפשרת לכם בין היתר ליהנות מהתאמה מודולארית של המערכת בהתאם לצרכי בית העסק ובתוך כך לשלם רק עבור היקף השימוש שלכם במערכת. עובדה זו, הופכת את מערכות הניהול בענן למערכות משתלמות עבור עסקים קטנים ובינוניים העושים שימוש תקופתי במערך המשלוחים שלהם.

BOSS פתרונות תוכנה מציגה: מערכת חכמה לניהול העסק כולל מערכת משלוחים מובנית

כחברה מובילה בתחומה, אנחנו ב-BOSS פתרונות תוכנה, מאפשרים לכל סוגי העסקים הנדרשים למערכת לניהול משלוחים, ממערכת מתקדמת מסוגה לניהול עסק. מערכת זו, משלבת בתוכה מספר מערכות חיוניות לניהול עסקים בעידן המודרני, ביניהן, מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, מערכת POS לניהול עמדות מכירה ומערכת ERP לניהול תהליכי עבודה. השילוב בין כלל המערכות, מאפשר לכם להסתייע במגוון מרשים של פונקציות ניהוליות ביניהן, ניהול מערך המשלוחים.

המערכת שלנו לניהול מערך המשלוחים מותאמת גם לעסקים קטנים וגם לרשתות גדולות עם מספר גדול של סניפים. בנוסף, המערכת שלנו מותאמת לחנויות מקוונות ואתרי מסחר אלקטרוני, כאשר לצד ניהול מערך המשלוחים באמצעות המערכת, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הנלווים למערכת המאגדת בתוכה את כל מה שצריך לניהול חכם ונכון של בית העסק

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

אנחנו כאן לשירותך!

אם מתאים לך לדבר איתנו, אנחנו פה לכל שאלה ועזרה